Sociálně vyloučení v procesu mezigenerační učení

Logo poskytovatele
Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sociálních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PEVNÁ Kateřina

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace PEVNÁ, Kateřina. Sociálně vyloučení v procesu mezigenerační učení. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 484-488. ISBN 978-80-210-5774-6.
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Intergenerational learning; social exclusion; Roma
Popis Příspěvek je dílčí výstupem mého disertačního projektu, který je zacílen na popis a analýzu mezigeneračního učení u sociálně vyloučených osob. Téma sociálního vyloučení, jakožto konceptu, který je v dnešní době jedním z hlavních témat diskusí o sociálních systémech a boji s chudobou napříč celou Evropskou unií se zde propojuje s tématem mezigenerační transmise, konkrétně u osob, které se jsou výše jmenovaným jevem zasaženy nebo ohroženy. Příspěve akcentuje zejména teoretická váchodiska výzkumu a jeho první metodologické kroky, jak na úrovni kvantitativní, tak kvalitativní.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies